cvn4941 Kg 1580 boy 42 cm dedi doktor haftama göre ileriymiş sizinkiler nasıl 2. Gebeliğim bu bana sıkıntı yaratır mı korkuyorum suyuna da dikkat et dedi gebelik şekerim yok şeker yükleme yaptırmıştım
Mucizeebeybi cvn4941 normal bence 30 da 1500 kilo 43 cm di. Suyunun çoğalmaması için havuç elma armut karpuz gibi meyveleri az ye ve bol su iç
Deryakaya1802 cvn4941 tam 29da gittim boyu 43 cm kilosu 1650 iri bebek dedi sadece biz uzun yapılıyız ilk çocuğum da bizim gibi yapılı bu da öyle sanırım sorun olarak görmedi doktorum 😊
cvn4941 Deryakaya1802 biz eşimle normal aralıklardayız ilk oğlum da normal ama erken doğduğu için zayıf doğmuştu demek ki her bebek bir olmuyor ya suyuna dikkat et az buldum dedi moralim çok bozuldu umarım bu bebek için hayati bişey değildir
Gulsahs Bugün gittim 31+6 haftalık olmuş 4 gün geriden geliyor şuanlık kilosu 1742 kg boyunu söylemedi kafası 2 hafta ilerdeymiş normal böyle olması demişti karın ve bacaklar 30 haftalık diye gözüküyor sorun gözükmüyor normal böyle olması sağlıklı bir bebek dedi
Deryakaya1802 cvn4941 her bebek bir olmaz bence de ölçümler de hata verebilir 😊 suyu azsa napılabilir söylemedi mi bir şey insanın içine şüpheyi bırakıp gidiyolar
bir_busra Bende bugün gittim kontrole 29+6 yız kilosu 1586 boyu 41 cm’miş bizim minikte haftasına göre ileri de maşallah, Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸