Sabahatsrbtc Şiddetli bel böbrek ağrısı yaşayan var mıdır normal doğum nasıl olacak acaba çok korkuyorum belimden böyle sancı çeker miyim ya ikinci hamileliğim böyle belim agrımıyordı ilkte
-rabiss54- Sabahatsrbtc iki gündür o kadar şiddetli bir ağrım varki ne yatabiliyorum ne yuruyebiliyorum zor nefes alıyorum 20 haftalık hamileyim bugüne kadar oruç tuttum acaba ondanmi diye düşünüyorum bugün tutmadım hâlâ ağrıyor
_merakliannee Sabahatsrbtc benim de ilk gebeliğimde belim çok ağrıyor diyordum. Doktorum ürolojiye yönlendirdi ve ultrasonla böbreklerime bakıldı böbreğimde genişleme olmuş . Gebelikte böyle şeyler olabiliyormuş doğumdan sonra düzelmişti.