Merhaba hanımlar, 39+2 hiçbir sancım kasılmam vs yok baş aşağı ama kanalda değil, hiçbir belirti olmadan aniden sancı gelip doğum başlar mı
doktorum haftaya yine olmazsa suni ile deneyeceğiz diyor ama suni’den korkuyorum tecrübeli annelerin fikirlerini alabilir miyim💝