Ahsensmom Kızlaaar 38+3üzz ve hanımefendinin keyfi yerinde görünüyor kilosu 3380 olmuş gelişimi de iyi ama ben artık çok daraldım. Doğuma dair hiçbir şey yok. Baş geliş durumunda. Doğumun başlaması için neler yapabilirim
keyfimin-kahyasi-misin Ahsensmom Valal en son 32 de mi ne 2700 du şuan ne oldu bilmiyorum ve bı haftaya yakındır Duzneli Kasilmam var ama hala yok beyefendi ortada 😭😭
Nurnur2 Ahsensmom yapacak bir çok şey var ama ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar 😊 ama yapacağınız hareketler bitki çayları doğumu kolaylaştırıyor
Ahsensmom keyfimin-kahyasi-misin ayy masallaaah paşacıj etli butlu olacak insallaah😍 benim de bir Kaç haftadir duzensiz adet sancilarim var ama bakalım 🤷🏻♀️
Ahsensmom Berivanlina21 doktorum bugüne kadar yuruyus egzersiz izin vermedi Ama artik yapabilirsin dedi ben de başlayayım artık
Fatma1042 Bende 38+2 tim. Bebek 3500 gram. Doğsun istiyorum ama hiç bir velirti sancı yok . Hurma yürüyüş ve pilates topu egzersizler yapıyorum . Başka bir şey öneren olursa bekliyorum
Nurnur2 Ahsensmom ben 40+4 te suni sancı ile doğum yaptım bir hafta oldu 😊 simge duman ın videolarını activating labor ı yaptım hurma ve ananas tükettim adaçayı ahududu çayı içtim perine masajı yaptım birde otlarla buhar banyosu yaptım
Zeytinlimon Ahsensmom Aynı dırumdaydım doğana kadr 3880 oldu 41. Haftada dr başlattı doğumu gelesi yoksa gelmiyor hergün plates yapıp 14 kat inip çıkıyordum.Şimdi 2. Gebeliğim bakalım bu ne olacak😵💫
Ahsensmom Zeytinlimon ayyy boyle düşününce de bu kadar agirlasmisken hic kendimi yorasım gelmiyor ya😂😂😂
Ahsensmom Nurnur2 bunu okuyunca yine vazgeçtim bir seyler yapmaktan😂😂😂 zaten hareketlerim azaldı hic kendimi yormuyum o zaman kendi gelcek ne yaparsam yapayımmm
Dhhdjsksjsnns 40+2 olduk hâlâ gelmedi 36. Haftadan beri tüm tuşlara bastık çıkmadığım merdiven kalmadı bugün suni sancı da verdiler ama hala gelesi yok