Queenhera Reglime 7 gün varken beta 8 ile öğrendim. Düzenli olarak kandan takip ettim. Önemli olan 2 günde bir %55-%60 civarında artması. Sağlıklı arttığı sürece sıkıntı yok. Ortalama 5-6 haftalarda kese görüp 7-8 gibi kalp atışı duyulabilir 🫶🏻
Queenhera Meltemyk evet sanırım o civardaydı. Erken öğrenmek pek iyi değil bence , beta artacak mı diye düşüne düşüne bir hal olmuştum. Çok şükür arttı 🙏🏻
Meltemyk Queenhera insallah benimde artar ben gecikmemin 10 günü öğrenmeme rağmen betam 23.07 o yüzden korktum zaten
Queenhera Meltemyk ya benim bi tuhaf zaten bence çünkü son adet tarihime göre 1 hafta önde bebek bayadır ve doktor son adet tarihimi 1 hafta öne falan çekti yani yumurtlama zamanın o zamanmış demekki falan dedi nasıl iş anlamadım. Sizin de normal bence düzenli takip edin içinizi ferah tutun rahat olun artar 🌸
Cansscans Meltemyk kuzum ben 11 le öğrenmiştim hiç korkutma kendini önemli.olan iki gunde bir iki kat artış olması
Cansu_ozata Meltemyk benim 10.8 di hergun katlayarak yükseliyor yeni olduğu icin düşük çıkması normal hamileliğin basindasiniz daha