keyfimin-kahyasi-misin evde mi dogurayim ablaa diyeydinnn. Ya benim 8 haftallikken kananam oldu ama öyle böyle değil bacaklarıma kadar akan düşün. Acile gittik diyor ki yaşayan çocuğun var mi evet de ne alaka dedim bana diyor ki bu daha küçük giderse ondan teselli bulursunn. Dedim kocamaaa çık gidek burdannn saldiracaam yoksa adama