Nurellaaaaaaa1212 kız pazra gunu üç dk ya düştü kasılma araligim gittim USG baktı iki samiyecik neymiş karnım yumusakmis kasılma olurken çene yapiyodu haspam jocasini cekistiriyodu alttan baktı Bebek kanalda değil dedi sancı seni bagirtiyomu bagirtmiyosa Bebek harkaetindeid ulen o kadar cahil degilim İkinci bebem Harkaetiyle Kasilmayi ayırt edebiliyorum şükür bağırınca gel dedi 🙄🙄he dedim çıktım Nst ye bile baglamadi bildi yüksek sancım var uğraşacak ugrasmayayim diye kovalaod resmen . Ee akılı o kadar doktor Enes’in ben bagirsam zaten çocuk citki çıkacaktır sana ne gerek var Evdede dogururm bagirdiktan sonra 😂