Hiranur_2180 Kızlar rahim filmi için nereye gittiniz işlem kaç dakika sürdü anestezi aldınımız mı rahim filmi sonrası kaç ay sonra hamile kaldınız
Zbyd3 Hiranur_2180 canım cok kısa Bi işlem hafif anestezi veriyorlar hemen uyanıyorsun sonra eve .biraz kanama oluyor o kadar .ağrısız oluyor anestezisiz oldugu için .Ben gbe kalmadım ama kalanlar olabiliyormuş eğer sorun ordaysa
Mervekaram22 Hiranur_2180 canım kısa bir işlem hazırlanma konuşma sonuç derken 15 dk yo buluyor . Anestezi al ağrısız olması için bir yarım saat bekletiyorlar sonra eve gidiyorsun kanama da oluyor öyle çok değil işlem sonrası hafif adet ağrın gibi ağrı oluyor o gün boyunca gebeliğe de gelirsek ben 6 ay sonra kaldım
Melike3506 Hiranur_2180 aralıkta çekildim özelde anestezili. Ama sedasyon daha doğrusu baygın gibi oluyon 5 dk bir işlem. Bebim eve gidince regl ağrısı gibi ağrım başladı. Zaten doktor ağrı kesici ve antibiyotik veriyor onu kullanıyorsun. İlk gün ağrım oldu sonra 1 hafta boyunca arada ağrım oldu o zamanlar doktorun verdiği ağrı kesiciyi içtim. Doktor korunun bir kere regl gör dedi dediğini yaptım şubatta hamile olduğumu öğrendim ama kimyasal oldu
Onurbanuu Hiranur_2180 özele gıtmıstım 2,5 yıl oldu anestezılı cektırdım ben agrısı uyanıncada olmustu ama kısa suruyor agrı kesıcıyle gecmıstı hamılelık durumuda o sekılde o psıkolojıyle yaptırmadın veyaa dusunmeyın herkesın bunyesı bır olmuyo kı malesf kı
Nesrnn Ben 2 kere cektırmıstım Mecidiyeköy de özel bır yerde 10 dakika felan ıslem anesteziye gerek yok doktorun elının hafıflıgıne bağlı benim doktorum hem benle sohbet edıyordu hem başucumda hemşire vardı kii ben acı eksiğim dusuk olmasına rağmen ole bağırıp cagıracak bır durum yasamadım ıslemden sonra cıkıp geldım
Zbyd3 Hiranur_2180 yapıyorlardı heralde yanlış hatırlamıyorsam. O dönem anestezi sadece özelde yapıyorlarmış diye duymuştum .ağrı oluyor anestezisiz deyince ben korkmuştum panik atak var benım biraz ama dayanırım dersen anestezisiz yaptır cok acı olmadı diyenler vardı
Sule10 Ben Aralık ayında Hekimoğlu görüntüleme merkezinde çektirdim.Acı eşiğim çok düşük, aşırı korkarak gittim.Anestezi almadım ve umduğum gibi değildi.Sıfır acıyla 5 dk lik bir işlemle oradan ayrıldım.Agri kesici yazdı Dr. ama kullanma ihtiyacı duymadım.
Anne6161amine Hiranur_2180 bu ay cektrdm devlette İstanbul Zeynep kamilde cekildm işlem toplamda 10 dk sürüyor zaten ben aman aman bı acı ağrı hissetmedm evet acı ağrı oluyor ama işlem sırasında 1 2 dk lik sancılar oluyor açimdan bu şekilde idi
Anne6161amine Minonunannesi66 e nabiza görüntü düşüyor o gün iki üç günde yazılı raporu düşüyor gene e nabiza
Anne6161amine Minonunannesi66 çekim sırasında çekene sorarsanz sıvı geçişi oldumi v.s diye oda söylüyor bana soyledi
fehuvenus Hiranur_2180 kadıköy sonomed de çektirdim 5-10 dakika kadar sürdü. Anestezi almadım ihtiyaç da yok bence. Başlangıçta vajinal ultrason gibi bir his, ilacı verince de kısa süreli regl ağrısı duyuyorsun o kadar. Hsg den sonra ilk denemede hamile kaldım ama ben peşinden histeroskopi de olmuştum onunla ilgili olabilir
mrp2023 Hiranur_2180 anestezi almadım hamile kalmadım hsg sonrası ağrı acı hissetmedim özelde çektirdim cihazdan cihaza fark oluyormuş bu ağrı konusunda