Mrb arkadaşlar 38 haftalık hamileyim bugün ağrım ve kasılmalarım çok oldu kendi doktoruma gittim açıklığın yok bebek doğum kanalında da değil dedi aynı durumda olan ve sonralarda açıklığı olan oldu mu açıklık için neler yapmam gerek ikinci hamileliğim ilkinde 38+4 de 2 cm açıklığım vardı suni sancı ile doğum yaptım pazartesi tekrar kontrolüm var doktora söylesem suni sancı ile doğum istiyorum diye açılmam olur mu suni sancı ile doktorumda kabul ederse çünkü annem geldi memleketten nisanın 8 kadar kalabiliyor ve istembulda kimsem yok bir oğlum var ne eşimin ailesi ne kendi ailem çocuğuma bakacak kismede yok doğum yapsam o yüzden annem yanımda iken doğum yapmak istiyorum en azından gözüm arkada oğlumda kalmaz doktoruma pazartesi söyleyeceğim suni sancı ile baslatsak olurmu doğumu diye kendi ağrım geleceği yok açıklığım bile yok biraz uzun oldu kusura bakmayın fikir almak istiyorum aklım şuan çok karışık ve kötü durumdayım