A_4 ablası 41+2’de suniyle doğdu sıfır belirti 😁 Hiç böyle baskıdır ağrıdır bilmem doğum için bile kuş gibi gitmiştim ne bir batma ne bir kemik ağrısı. Şuan bunda böyle şeyler olunca bekletmeyecek herhalde diyorum ama göriciiiz. Umarım sizde en hayırlı zamanda en kolay şekilde alırsınız kucağınıza 😇