Kızlar Ocak ayında kürtaj oldum ilk ve ikinci adetim uzun sürdü şuan 3.adetimi oluyorum ve 11 gün oldu tam bitti diyorum bidaha oluyo normal mi acaba çok endişelendim kontrolde doktor normal herşey demişti bi problem yoktu çok uzun sürünce endişelendim