Bizim 8 ay olmamıştı her ay ısrarla denediğimiz halde. Hiçte sorun yoktu birçok doktora gittik. Sonunda ne olacaksa olsun demekki nasip olmuyo diyip kafamdan atmıştım 1.5 ay sağlıklı beslendim paketli gıda ve şekeri bıraktım aslında amacım kilo vermekti kuruyemiş meyve yedim. Birde senelerce çocuğu olmayan bir arkadaşım Doktor’un tavsiyesiyle incir ve havuç suyu kaynatıp aç karnına içmemi söyledi hergün yaptım üşenmeden ve o ay hamile kaldım hâlâ mucize gibi gelir bana 🥹 birde yumurtlama döneminde hergün ilişki yerine 1 gün arayla olması sperm kalitesi açısından daha sağlıklıymış. İnşallah sizede nasip olur en sağlıklı ve hayırlısından 🤲🏻🌸