Mavili1480 22 haftalık hamileyim grip boğaz ağrısı öksürük derken dişime vurdu ağrıyor sızlıyor bu durumda ne yapılır nasıl geçer başına gelen var mı kızlar
Burnosunn_annesi Mavili1480 ah nasıl zor bacım ya çok geçmiş olsun eğer griptense geçer tuzlu gargara yap🤲🏻💛
Mirosunannesi1 Geçer veya ağrı kesiciyle idare ederim diye düşünürken 3 hafta süründüm en sonunda doktor onayıyla çektirdim Doktorun onay verirse hiç bekleme derim
Mavili1480 Mirosunannesi1 Gripten mi oldu bir anda anlamadım bir iki güne geçmezse giderim bir konuşurum 😢
Mavili1480 Burnosunn_annesi Bende anlamadım kuzum bir anda oldu gripten olabilir bir iki güne geçmezse bir muayene olurum 😪
Mavili1480 tansugl37 Benim diş etim galiba şişmiş gibi bir ağrı sızlama var ilaç kullandınız mı öncesinde
Mavili1480 2Princess1Mom Sağol kuzum dişim geçti de öksürük grip kalıcı sanki 1 haftadır yapıştı 🤦♀️
Mavili1480 Burnosunn_annesi Geçti canım şükür griptenmiş o günden sonra ağrımadı grip geçmese de o geçti 🥰
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Evet canım bir anda başladı dünden iyi ama yine var bir sızı geçmezse giderim diş aciline artık 😢
5134 Mavili1480 Geçmiş olsun 🤲 Ben parol ve karanfil yağı kullanmaktan başka çare bulamadım Dr gittim ilaç yazamam dedi ancak 28.haftalarda olur dedi 23 üm şimdi
ozlem6060 Mavili1480 dişinol alıp dişinize sürün hamileler kullanabiliyor arkadaşım hamile mecbur 9Ay kullandı
Neferut Mavili1480 Çok geçmiş olsun ben de bir haftadır yirmilik diş ağrısı çekiyorum. Karanfili kaynatıyorum suyuyla gargara yapıyorum iyi geliyor bir deneyin isterseniz geçmiş olsun
kubra0209 33 haftalık olduk benim de bi dişim birkaç gündür çok ağrıyor dolgu gerekiyor sanırım yapılabilir mi gebeyken var mı bilginiz 😞