[silindi] canım adetin bittikten 2 gün sonra falan başla bence , her gün saat 12-13 gibi yap ilk idrarla olmasın. Ve 2 saat öncesinde sıvı tüketimini bırak yani 10 da falan artık su çay falan içme. İki damla işte damlat fazla damlatma bozuluyor. Her gün aynı saatte yapmaya özen göster. İki çizgi de koyu olduğunda pik demek o gün dahil olmak üzere 3 gün değerlendir. İnşallah bu ay olur canımm