Ayseeee35 diş etlerinden tedavi oldum 2. Trimesterde. Lokal anestezi uyguladı. Kanal, dolgu vs tüm işlemleri doğum sonrasına bıraktı. Film de asla çekmiyorlar. Ama mecbur kalınınca yapılıyor. Ağrınızın şiddetine bağlı. Mümkünse erteliyolar. Bana da sık dişini doğuma kadar dediler.