ipos Ben de henüz almadım ve çok kararsızım. Giyilebilrler için ilk etapta yeterli değil diyorlar. Pierre cardin’in bi tane yeni çıkardığı ürün var hem de şarjlı belki o olabilir ama bilmiyorum gerçekten
ArasMom__ Zeynep1401 evet bende öyle duydum ama dayanamdım denedim 🤭 36 haftaya girecem hanüz bişey olmadı bakalım 🥰
Ozbekasena ArasMom__ benimkide acura süper Bi süt sağım makinası kurtarıcım oldu çok güzel sağlıyor sarji çok uzun gidiyor