Arkadaşlar ilk gebeliğim zorunlu sezeryan 37 haftada bugün sabah 10 da kavuştuk kızımla ameliyat asla korkutucu değil çok iyiydi sonrasında sonda çıkarma minicik bir yanma oldu ilk yürümem aşırı ağrılı değil abartıldığını düşünmüyorum çok korkmuştum acı eşiği çok düşük biri olarak söylüyorum asla asla korkulcak birşey değil ben hep dua ettim ağrısız olsun kalktım oturdum oturarak desteksiz kızımı emzirdim hemşireler bile ilk defa böyle gördüm dediler acı eşiğim felalet az bakım bol dua edin karşılığını rabbim verdi çok şükür maşallah demeyi unutmayın