Kızlar gebeliginiz nasıl geçiyor ben şeker yüklemesi ve tetanoz aşısını hala yaptirmadim zamanı geçti mi acaba , bebiş çok şükür epey hareketli gece çok fazla çişe kalkıyorum 🤣 uyumadan öncede su içmiyorum lavaboya kalkmamak için ona rağmen 5 defa kalkıyorum en az 🤣 bacak aralarim da ara ara ağrı oluyor sizde nasıl gidiyor