Sevcny Rennie ilaç aldım bugğn eczaneden ama eczacı şüpheli verdi eve gelince baktım herkes rennie dupdan bahsetmiş arada ki fark nedir içebilir miyim
Sheryy Sevcny benim aşırı derecede reflüm vardı. Ne gaviscon ne başka bir şey fayda ediyordu. Uzandıkça özellikle sanki soluk borum yanıyordu. Doktorum lansor yazdı. Kullanır kullanmaz kesti. Her gün alıyorum hiç yanmam olmuyor. Doktoruna danışıp kullanabilirsin
Bibebek_2kedi Sevcny Bende rennie kullanıyorum canım mide yanmam için doktor yazdı 1 haftada 2 şişe bitti bile 😂 etkili ama 1 saat sonra tekrarlıyor zararı yok dedi doktor o yüzden bende saatte bi içiyorum
Mommywolf Benim aile hekimi gaviscon çok daha temiz içerikli olduğu için onu tavsiye ediyorum dedi onu yazmıştı bana kullanıyorum. Rennie içeriğini bilmiyorum ama belki de o yüzden tereddütlü vermiş olabilir