zlemceylan
Benimde hiç tüy yoktu dediğiniz gibi sizin haftalarınızda çıkmaya başladı 37. haftadayim gittikce cogaldilar 😅boyle cok kalın tüyler değil ama tabi normalde 0 olunca. Ki lazer olan bölgelerim bile sanki lazer olmamış gibi geri tüy çıktı. Bende almadım göbeğimi hiç dökülür diyorlar diye
Susambebis ama arkadaşın yorumu bi endişelendirdi beni napalim artık sağlık olsun diyelim 🤗 bu arada kökten almaya rağmen mi kalınlasti sizin?