betull_9 Hanımlar 14 Şubat’ta kürtaj olmuştum 6 gün önce ilk reglimi oldum ama 4 gün aşırı kanama yaşadım düşük yapar gibi adet gibi değil 2 gundurde hafif azaldı kanama normalde adetim 5 gün suruyo bugün 6 gün bitiyo hala devam ediyo kanama normalmi acaba??
Meral_63 betull_9 bende 8 Mart’ta oldum kürtaj bebeğimin kalbî durmuş dedi 8 haftalık ti yani kürtaj olduğumda bile çok kanamam olmadı hafif geldi hep adetime hayla var yani bakalım hele nasıl olacak 🤷🏼♀️
Susambebis betull_9 kardeşimin neredeyse 1 ay aralıklarla devam ett doktoru sen lohusa sayılırsın normal demiş canım
betull_9 Meral_63 bnm kürtaj olduğumdada çok kanamam oldu kanamam vardı 3 cu günü kürtaj oldum 13 gün daha devam etmişti 🤦♀️🤦♀️ 11 haftaliktim bn