GezenTavuk_2 Femay kuzum ben dün yaptığım testte çizgi görmüştüm ama kamerada belli olmuyordu hatta benim düşük yaşadığım gebelikte de başıma bu şekilde gelmişti Ben şu anda yaptığım testte çok ince bir çizgi görüyorum 🥹
Femay GezenTavuk_2 o zaman sen birkaç gün daha bekle canım benim hatta en az 5 gün. Sonra emin olursun. Hangi marka test kullanıyorsun? Bak ben awoxla öğrenmiştim
GezenTavuk_2 gokce_erva Ay evet birebir aynı ağrılar sanki böyle Evet uzun zaman yürümedim belki ondan da olabilir ama uzun zaman yürümeye de bu kadar ağır olmaz diye düşünüyorum
Femay GezenTavuk_2 belli belirsiz ama çizgi kendi kuruma çizgisi gibi geldi aşkım :( bence biraz daha beklemelisin
Dilarac GezenTavuk_2 benimde 13.14 Mart catlama 25 Mart bat gösteriyor uygulama bugün gebelik testi negatif çıktı ama bakalım belki erkendir
GezenTavuk_2 Femay inşallah kuzum birde kuruma çizgisi sarı oluyor tes bu öyle değil prodoctor da denk gelmedim hiç bir zaman
GezenTavuk_2 Femay kuzum yine yaptım yine aynı çıktı coook silik ben görebiliyorum sadece 🥹🥹 oy nasıl biseydir bu