Mineee5656 Kızlar bugün tetanoz aşısı oldum eklemlerim ağrıyor hafif sanki karnım da ağrıyor gibi korkmaya başladım sizde öyle oldu mu doktora gideyim mi aceba yan etkisi mi bilemedim bu benim ikinci gebeliğim ilk çocuğumda böyle olmadım ben 😏
Aleynanaz Mineee5656 merhaba bende bu gün vuruldum halsizlik ve kolumun ağrısı var onun dışında iyiyim
Aniakbulut Selamlar ilk dozda bende de ayni aksam biraz titreme , kirginlik.. ertesi 2 gun de cok ciddi kol agrisi olmustu 😔 ama ikinci dozda hic bisi olmadi yaa ck enteresan 😃
Zeynepserra10 Benim de kolum ağrıyor ve başım zonkluyor iki gündür. Başımın sadece sol kısmı ve sol gözüm bildiğin zonkluyor sanki bişey vuruyorlar gibi. Hemşire bana yan etkileri olabilir demişti ateş baş ağrısı falan olursa korkma parol al falan dedi