sdmnvbzkrt benımde 2 si :) ben simdiden testleri yapmaya basladım 😊😊Hatta transfer oncesı de hergun yaptım ıgnenın etkısını gormek ıcın ,bugun 12 gün gecti iğneden ,25 li ucuz cubuk hcg testlerı var :) onlardan sımdılık bitti etkisi 😆2 embrıyoya varsa hcg daha onceden cıkar dıye basladım bakalım :) sızde ınsallah hayırlı saglıklı haberler alırsınız ya valla bende yoruldum bır yılda bu 5 oluyor 🙈2 normal düşük 3 tüp bebek ilki pgt idi saglıksızdı hepsı ocakta kımyasal oldu normal tup bebek ,sımdıde nırmal transfer yeter dedırttı 😝😝