Depend külot bez benim en çok kullandığım bu olmuştu onun dışında cidden çok bişey koymaya gerek yok bebeğe 3 takım koymuştum ben birisi hemşireye vermek için diğer iki tanesi yedek
Bez,ıslak mendil,ağız mendili , alt açma örtüsü hatırladığım kadarıyla kendime 2 takım pijama emzirme sütyeni yedek çamaşır terlik yine belki ihtiyaç olur diye göğüs ucu kremi hatırladığım bunlar ama fazlası yoktu