Sumeyye_0 memeyi bıraktırınca biraz pıspısla oyle yatır yataga kızım daha gecen haftaya kadar emerek uyuyodu 26 aylık 😃 sonunda bıraktırdım komple uykulara biraz direniyo ama o aylarda oda oyleydi ya yatarak emzirirdim yada memeden bıraktırınca direk yatırmazdım biraz kucagmda pıspısladıktan sonra bırakırdım yataga