Mariam1 Kızlar daha önce adet oldum 10 gun sonra adet tekrar gordum 3 tane test yaptım hepsi ayine sizce gebelik varmı bu şekilde yoksa kuruma çizgi mı
Kubra_dara34 Mariam1 idrarda bence hiç kafanı yorma bu testlerde bende bu şeklide içim içimi yedi en iyi kan ver en doğru sonuç bu
Melike3506 Mariam1 burdan kuruma çizgisi gibi duruyor ama ilk 5 dk içinde çıktıysa ihtimal var gecikmeniz varsa kan verin netleşsin
Mariam1 Melike3506 normale yok geckime o kafam karıştırıyor ki bugün daha var normalde ama daha erken adet oldum bugün adetim biti ama test boyile
Melike3506 Mariam1 adetiniz bugün bittiyse çizgi çıkmaması lazım ne ara döllendi de tutundu da beta salgıladı bir yanlışlık var
Mariam1 Melike3506 dedgim gibi bugün biti adetim ama boyile cikti 2 adet arsainsa sadece 10 gun var normalde daha önce bisuru yaptım boyile gormedim
Melike3506 Mariam1 adetlerinizde düzensizlik var mı 10 arayla da olmamanız lazım çünkü yada 2. Gördüğünüz kanama adet mi yoksa yerleşme kanaması olabilir mi
Melike3506 Mariam1 bu 10 gün arayla iki adet kafamı çok karıştırdı o yüzden bir şey diyemiyorum bence kan verin belli olsun