Hiranur_2180 Kızlar sağ yumurtalığımda basit kist varmış 5 cm gebeliğe engel mi bu durumda olup hamile kalan bar mı
Aslihan-ozkan Hiranur_2180 Bende kistle hamile kaldım, kalınıyor yani. Benim her ay düzenli itinayla büyürdü kistim zaten.
Sivassli58 Valla basit kist falan bilmiyorum da bende mesanen kadar kist var dediler hamile kalmışim şükür kayboldu
Ates06 @Hiranur_2180 engel değil bende de var sol tarafta. Sadece doğum şeklini belirleyebiliyor konumu kritik yerdeyse