Busra6694 Kızlar 17+4 haftalık hamileyim bundan öncede böyle arada lavoboya girince kanama oluyordu yani peceteye silince 2 haftadır falan yoktu bugün yine oldu ama böyle sadece bir iki kere peceteye silince akıntı ile beraber oluyor
Ozgesi Busra6694 17. Haftamdayım 16. Haftada başladı bende öncesinde asla bir lekem yoktu doktora gittim progestan iğne ve hap başladı bir hafta kullandım tam geçmişti bugün tekrarladı hiç bisey anlamış değiliz tedirginim sancı gibi seyler de hissediyorum stresten olabilir doktor sa anlamıyor nedeni
MuhammedHesen Busra6694 bende 17 hafta kan geldi biraz, sonra iyne oldum. Yarın doktora gidicem az şimdi kan geliyor? Sizde nasıl olmuşdu?
Busra6694 Ozgesi aynen bende öyle valla canım benim de başlarda vardı progestan kullandım 2 haftadır falan yoktu bugün yine oldu dediğin gibi hafif Ağrı’da oldu ama doktor bakıyor ama normal şuan sıkıntı yok diyor oda bende şaşırdım valla
Busra6694 MuhammedHesen bende şuan aynı durumdayim yarın bende doktora gidicem inşallah birşey yoktur