Happy_days ayy inşallah ya geçen Eylül ayında kimyasal geçirdim doktor 2 adet geçecek üstünden dedi Kasım ayı oldu aralıkta ocakta olmadı uzun süre ara verdik diye sanırım şubat ayında da hastalandım emar falan antibiyotik kullandım olmadı artık bu ay değerlendirdik 2 ay üst üste gibi Allahım ol der olur nşallah sağlıklı bir gebelik haberi alacağımız günler olur