Hmyrzdmr Gebeşler ve anneler bugün çatı muayenesi oldum 38+3 de 2 cm açılma olduğu ve normal doğum için yaratıldığımı söyledi doktorum 🫠 ama bebek kanalda değil ve yalancı sancım bile olmuyor nst de bişey çıkmıyor napcaz sizinki nasıldı ne zaman doğurdunuz ilk defa forum açtım :))
ArasMom__ Hmyrzdmr benimki 34 te yapıldı ilk vajinal açıklık muaynesi nst de sancım çıktı diye bakmıştı ama çok kötü acıdı birde uzun sürdü hatta ahlayıp vahldım bitene kadar kaç parmakla muayne ettiyse artık. Muayne eanasınsa karnım çok kötü ağrıdı sonrasında da biraz devam etti sizde de o ağrı oldu mu??
Sumbgdy Hmyrzdmr ay ne güzel benim de pazartesi günü çatı muayenesi inşallah benim de öyle der doktorum 🤣 bence yalancı sancı oluyordur da farketmiyorsunuzdur . Nstde benim de bişey çıkmıyor ama karnım ara ara kasılıp gevşiyor.
Hmyrzdmr Ates06 evet genelde son haftada oluyor devlet hastanesi de doğum da yaparız dedi yapmadı özeldeki doktorum yaptı
Glhayat_54 Benimki acımıştı ya..açılman iyiyse suni sancıyla rahat doğurursun merak etme. ikinci gebelikte çatı muanesi oluyormuki ??
Gizemnurnr Glhayat_54 bana doktorum yapmadı 38+3 açılmam varmı diye bakmadı bile net de sancı çıkmayınca 2.. gebeliğim
Hmyrzdmr ArasMom__ hiç acımadı desem bende mi sorun var acaba zaten yaklaşık 15 saniye sürdü onda da basitti yani dayanılmayacak bişey asla değildi hafif hissettim 2 cm açılmam varmış
Hmyrzdmr ArasMom__ ay bilmiyorum ki devletteki yapmadı özeldeki de o doğurtmayacak beni ama uygun muyum diye bakmak istedi baktı acaba yalandan mı baktı çok fazla incelemedi mi bilmiyorum
Fatma1042 Benim doktorum çatı muayenesi yapmadı. 38+4 üm şuan Çatı muayenesi yapmadan da doğuma giren var mı acaba
epltkp Benim doktorum 36+4’te yaptı hafta başında yani sağ tarafım biraz basıkmış çatı ancak normal doğuma engel değilmiş ben de normal istiyorum inşallah acısız ağrısız çıkar ☺️ bu arada doktora da bağlıdır belki ben hiç acı hissetmedim sadece okuduklarım yüzünden gergindim biraz ama abartılacak bir şey değilmiş