Seyda5- ilk kanama başlayınca anladım zaten tutmadığını orda sanki hiç bebeğim olmayacakmış gibi bir his geldi hiç tutmicakmış gibi sonra sakin kafayla düşününce sağlıklı değildi ondan olmadı belki benim iyiliğim için olmamıştır diye düşündüm üzüntüden çok benim de hislerim karışıktı açıkçası, bir taraftan çok istemekle alakalıdır belki de çok isterken hazır olmamakla da alakalı olabilir. Tüp bebek gerçekten hem maddi hem manevi olarak yorucu insan bu süreçte her duyguyu yaşıyor