3prensAnnesi_ Merhabalar 38 haftaya ulaştık sabah 07:30 da hastanede olacağım 3.sezaryen doğumum nasipse, dualarınızı beklerim🙂💐 Duygusalım, hastayım, heyecanlıyım karmakarışık haldeyim