Kalbimde Kızlar yine ben bişey soruvam uygulamada 6 hafta ama ben geç dölenme olduğunu düşünüyorum şimdi lavobodaydım da iç çamaşırıma böylr ince saç teli inceliğinde kahve rengi leke var çizgi şeklinde normal mi varmı başına gelen
Edadaada Kalbimde bende de 6.haftada bir kere geldi doktor duphaston verdi 18. Haftadayım hala devam ettiriyo zararı yok faydası olur dedi
kedimiyavdedi Kalbimde bende 7+3 hamileyim. Kese göründü kalp atışı duymak için yarın doktora gideceğim. Bende bir hafta önce kahverengi lekelenme oldu sonra geçti bi kaç gün sonra da dediğiniz gibi kıl gibi kahverengi bi şey vardı sildiğimde ama o da geçti. Ne olduğunu bilmiyorum bende devam etmesiği için çok üstünde durmadım
Zbyd3 Kalbimde olabilir lekelenme gibi bende de olmuştu akıntıyla karısık leke oldugu için kıl gibi uzun uzun görünür geçer .kanama şeklinde olmazsa cok stres etmeyin .7 . Hafta içindeyim bende daha yemi geçti progestan kullandırdı doktorum