Anonim0527
Isim konusunda böyle derin düşünen az kişiden birisin. Bebeğin böyle bir anneye sahip olduğu için çok şanslı.
Evet Zeynep çok var, fakat anlamlı bir isim gerçekten. Klasiklerden Zehra daha çok hoșuma gidiyor ama 😄
İçine doğan ilk isim Duygu’ysa belki de en iyi tercih budur. Çok zarif bir isim.