Gokturkmom_ S-nur1 bio oil çatlak yağı , kakao özü yağı kremi ve hindistan cevizi yağını dönüşümlü olarak kullandım.
hhaziran S-nur1 ilk gebeliğimde bio oil ve lierac kullandım 35. Haftaya kadar hiç çatlamamıştım 36 da çatlaklar oluşmaya başladı ama düzenli kullanmadım açıkcası Gebeliğimde yine bio oil natural ve lierac kullanıyorum ve yine düzensiz 🙂↔️ 23. Haftayım eski çatlaklarım var sadece Mamaauranın çatlak için olanada bakabilirsiniz içeriği tertemiz ve yorumları iyi
Mrvsmt2502 S-nur1 ilk gebeliğimde asidini çıkarttığım zeytinyağını sürdüm hiç çatlağım olmadı, şuan 2. Ye gebeyim zeytinyağı ile kakao yağını karıştırıp sürüyorum yine hiç çatlamadım. Kremler vs satış stratejisi ile yapılıyor bence çoğuda işe yaramıyor
Gokturkmom_ S-nur1 Doğum yaptım 0 çatlak .Karnımdan bacaklarımı görememişim çok hafif bacaklarda var 🥹 sürsem o da olmazdı.
Hk29 S-nur1 hamileliğimi 8.haftada öğrendim.. O zamandan beri bio oil kullanıyprum. Bugün 32.haftaya girdim ve çatlak başlangıcı gördüm hemen sürdüm. Çatlak olan yeri dağıtmış gibi duruyor. Şuan kızarıklık olarak var sadece
S-nur1 Gokturkmom_ Daha yeni kuzum da 5+5 ama catlamaya çok müsait gibiyim o yüzden erkenden kullanmayı planlıyorum
Gokturkmom_ S-nur1 Ben 12.haftada başlamıştım ilk dönem günde 1sürüyordum karnım büyüdükçe sıklaştırdım ve düzenli kullandım kesinlikle.Son zamanlar aklıma geldiği her an nemlendiriyordum karnımı dediğim ürünlerle dönüşümlü olarak 🧡