Gizemasyam Kızlar 36+6 haftalık hamileyim bebeğimin karın çevresi genişlği 34. Haftada dedi doktor ilk bebeğim normal doğum bunuda normal yapmak istiyordum böyle olup karın çevresi düzelen oldu mu
Ecemom_ Gizemasyam karın çevresi geriliği normal doğuma engel bir şey mi. Bizde de vardı düzeldi mi bilmiyorum ama
Minnaksurpriz Gizemasyam benim kızımda da oldu karın çevresi 2 hafta geride dediler riskli gebelik diye yatış verdiler covid zamanıydı, o sırada bol bol çerez yedim özellikle yağlı olanlardan kaju fındık ceviz badem gibi, 1 haftada toparladı hızlıca
Hshshzgsghzhshs Gizemasyam bol bol kaşar yiyin kahvaltıda öğlen arada akşam yatmadan bol kaşarlı tost yapın ben 35+0 da doğum yaptım 2700 doğdu kızım bol bol yemiştim kaşarlar havada uçardi 😂😂
defne1seymacal Merhaba bizde 35+6 dayız karın çevresi 34 haftalıkmış normal doğuma engel mi bilmiyorum ama doktor gelişmezse takip gerektirecegini söyledi umarım sağlıkla kucağımıza alırız
Gizemasyam defne1seymacal bol bol kaşar ve muz ye çiğ kuruyemiş ye kefir iç çok güzel kilo aldırıyor bebişe 💕
Anonim111 Minnaksurpriz Saçma bir soru olacak ama bol bol derken ne kadardan bahsediyoruz acaba 😄 ben de yiyorum ama çok etki etmiyor sanki
Gizemasyam Minnaksurpriz yaa çok şükür bende 3 günde bol bol kaşar muz ve çiğ kuruyemişle 200 gram aldırabildim 2 hafta ilerlettim halada yeme devam ediyorum 37. Haftadayken 36 yı yakalamış dedi doktorumuz 💕
hhatice-25 Minnaksurpriz merhaba benim bebeğimde de 2 haftalık bi geri olma durumu söz konusu. Ama hu durum kilosuyla mi alakalı benim kafam biraz karıştı. Çünkü şuan 31+4 olduk. Karın çevresi de 29+4 ama benim bebegmn kilosu 1500 ve 31. Haftada kilosu 1500-1900 arası seyrediyormus bebeklerin. Bu durumda kilosu sorun olur mu bilemedim. Sizin doktorunuz nasıl açıkladı acaba durumu
Minnaksurpriz Anonim111 hahah😂 bilmiyorum ki fazlası zarar tabii ama galiba o zamanlar yarımşar kg almıştık 1 haftada bitirmiştim hepsini
Minnaksurpriz Anonim111 o yıllarda cicibebe nesquik vs öneriliyordu ama fazla kanserojen bana göre🙈 onları yiyenlere bi şey olmadıysa kuruyemişten de olmaz diye düşünüyorum😁
Anonim111 Minnaksurpriz Doğru diyorsunuz aslında yememek lazım 🫠 ben çocukluğumdan beri çok severim ama bu dönemde bırakmak en iyisi tabi😂
Anonim111 Gizemasyam Ben de kaşarı normalde hiç sevmem sırf işe yarasın diye yiyorum. Doğumdan sonra rendesini bile görmek istemiyorum😂😂
Anonim111 Gizemasyam Bir de normal taze kaşar mı yediniz? Eski kaşarlar acaba daha mı yağlı olur emin olamadım hangisi en iyisi. Bu market kaşarları normalde çok da sağlıklı sayılmaz çünkü😂