EbruDemir81 Kızlar 39 haftanın içindeyiz sabahtan beri hafif ağrılarım vardı zaten az önce lavobaya gittiğimde resmen kocaman bir sarı parça düştü ve o düşerken ben bir rahatlama hissettim nişan illa ki kırmızı mı olmak zorunda
E_T EbruDemir81 Google den filan okuduğum kadar ile kırmızı olmazsı gerekmez miş benden de hiç gelmemişti nişan ilk gebeliğim de sancı ile gitmiştim
hayalperest2310 EbruDemir81 kırmızı olmak zorunda değil şeffaf affedersiniz yumurtanın beyazı gibi bir kıvam 😂😂😂🙈🙈🙈🙈
EbruDemir81 E_T sabahtan beri regl ağrısı gibi ağrım vardı zaten belim ve karnımda şuan ağrılarım devam ediyor
Mhafsaa1212 EbruDemir81 aynen 1 günde 2 3 defa gelmişti gecesi sancım yoğunlaşmıştı ertesi gün doğurmuştum
keyfimin-kahyasi-misin EbruDemir81 Doğum sancısı sürekli olmaz ama başlamıştır da doğum değildir ama yakındır doğum sancısı anlık girer rahatsız eder ve geçer aynis ey sürekli olur ama geçer yani anlık rahatlarsın
EbruDemir81 keyfimin-kahyasi-misin kaç gündür çocuklara psikolojik baskı yapıyoruz gelmiyorsunuz diye ah diyor işte şimdi çekin diyorlar 😅😅😅😅
keyfimin-kahyasi-misin EbruDemir81 Ters psikoloji etkisi bence🤣🤣 gelme dedik ya inat ettiler 😂ama ben hala dkgyracgimi zannetmiyorum kadir gecesi gelecek benimki xkdkdn öyle hissediyorum