Yarın nasipse sabah 7′de yatışım olacak Etlik şehir Hastanesi’nde dualarınıza ihtiyacım var sağlığıyla sıhhat ile aklı ile fikriyle ben dahi tüm gebelere nasip etsin mevlam çok stresliyim korkuyorum evde bekleyen 5 yaşında kızım var sabah gideceğim hayırlısının kolay olsun inşallah ♥️🤲🏽 kimler var martta doğuracak 🤲🏽🫶🏽♥️🫀