ValideSultan ben de kız dedi farklı doktor ama 12. Haftada ikili de doktorum erkeğe benziyor omuz yapısı kemikleri demişti ve önden gidiyordu 4 gün . Fakat ilk gebeliğimde kızım önce geriden geldi sonra haftasını yakaladı . Sizce kız diyen doktor yanılmış olabilir mi sonra tekrar gitmedim doktora