İlk adet tarihim 14 Şubat, betam dün 214 çıktı.. 4 haftalık dedi doktor ama kese yoktu. Bu beat değeri normal mi sizde böyle olan varmı ? Beni haftayla çağırdı kese görülecek mi diye . Düşer mi betam günlük ne kadar artıyor acaba… bu haftada bu değer normal mi acaba gerçekten hamilelik var mı ?