Mirhas33 Arkadaşlar adetimin 4. Gün Gecikmesi 18 Mart beta 20 çıktı 20 Mart beta 54 çıktı Sizce nasıl
zehranurates Gayet güzel yükselmiş umarım gittiğinde güzel hayırlı haberler alırsın sağlığıyla inşallah
myhomeblog Mirhas33 benim de sizinle aynı tarihler ve hemen hemen aynı değerler son regl başlangıç tarihiniz 15 Şubat mı ?
Mirhas33 myhomeblog evet aynen öyle 15 Şubat ama yunurtalamam programa göre olmadı bence hesaplarıma göre 5 6 martta yumurtladım