uzlet Arkadaşlar pazartesi akşam 8 de iğneyi vurdular tam 24 saat sonra kırmızımsı lekelenme gördüm ve birkaç saat sonra yeniden oldu vikaç defa ama çok az akıntı gibiydi. Ben ilk kez çatlatma iğnesi yaptım bunu yaşayan oldu mu sebebi nedir sizce
Zbyd3 uzlet ilişki olduktan 14 gün sonra m7 yapılıyor dıye duymuştum .benımde bir aşılama oldu 14 gün sonra test yapmıştım