Meryem345 ben hamile kalmadan önce 20000 lik hap kullanıyordum düşük diye. Tabi ki gebelik için özellikle kullanmıyordum ama rutin tahlillerde çok düşük çıkmıştı. Hamile kaldım tahliller yapıldı hala çok düşüktü. Bi etkisi olmadı sanırım. Gerçi bu benim 4ncü gebeliğim d vit bende hep düşüktü