Kızlar selam
Ben 28+4 hamileyim. Şu anlık çatlağım yok fakat göbek deliğimin etrafı çok kaşınmaya başladı ve sanki çatlak oluşuyor. Göbek deliğinin etrafı çatlayan oldu mu ya? Alt bölgeler neyse de karnımın tam ortasına cidden üzülürüm.. karnım da erkek çocuktan dolayı çok sivri