Totuu Kizlar,her kes karnimin hala cok yukarida oldugunu,boyle oldugu icin de doguma hala cok zaman kaldigini soyluyor.gercekten boylemi acaba?😭yoksa dogurana kadar karni benim gibi cok yukarida olanlar varmiydi?
Endegerlimoglum Totuu karnı inmeyip doğum yapan da var. Illa inecek diye bi şart yok canim. Stres etme kendine bak ben de 38.6 oldum kaç haftadır aşağıda bi doguramadim ama. Belki sen önce dogurcan 😍😅