1devaannesi bebeğim bazen istiyor bazen istemiyor, alışveriş tutarıyla da alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü benim de eşimin kartı kayıtlı. Kafalarına göre gönderiyorlar kodu, bazen binlerce liralık alışveriş için kod istemiyor bazen 200 lira için kod gidiyor