S-nur1 selam çok yeni ve çok normal. Korkutmak için demiyorum ama benim 14-15. Haftalara kadar sürdü bu durum. Bir daha hiçbir şey yiyemeyecek ve her kokudan tiksinecek gibiydim. Yoğurt bile midemi yakiyordu. Tek iyi gelen kefir olmuştu. Biraz kendimi zorlayıp yumurta vs yiyordum