Yasmin_461 Kızımin gelmeye niyeti yok gibi memlekete geldim bide doğum için 2 hafta oldu hala bekliyorum doktorum da 40+4 e kadar bekleyebiliriz sıkıntı yok diyor ama artık ben rahat edemiyorum evimi özledimmm
Zeynep_Sedat Yasmin_461 yürüyüş yap ananas ve hurma ye bol bol bende en son öyle yaptım doğurdum:) ananas yiyip 5 kat çıktım indim gece geldi paşam 40+2 de
Zeynep_Sedat Yasmin_461 sağlıkla gelsin annesi zaten sayılı günleri kalmış bebişin evet seni biraz bunaltır ama gelince herşeye değer