Veranur yok gönlünü ferah tut hiç bir şey olmaz diyorum ya benim ki şiddetli bi agrıydı resmen bebek düşecek gbi alttan çekim gücüyle yürüyemiyordm bile dr baktı çok saglıklı rahim duvarlarım da tamamen kapalı ama yine de çok agrın var ise iğne ve fitil vereym dedi 1 ay kullandım kullanmasamda olurmuş 😊 hem bebek rahme yerleşiyor hemde kese içinde bir sağa bir sola kayıyor o kese hangi tarafta olursa allah canımı alıyordu dr öyle deyince Ağrı bile insann hoşuna gidiyor minnoş sağdaydı şimdi solda 😂😂geziniyor minik kuşlar